فرماندار تفت نيز در جلسه شوراي اداري اين شهرستان بر همكاري همه مردم و دستگاههاي اجرايي در برگزاري هر چه بهتر سرشماري نفوس و مسكن سال 90 در شهرستان تاكيد كرد.

به گزارش یزدفردا، "سيد احمد عبودتيان" هم چنين از دهياران و بخشداران نيز خواست تا با معرفي افرادي از روستاها و بخشها براي همكاري با اين طرح ،هم موجب اقتصادي صرفه جويي شوند و هم با توجه به آشنا بودن افراد به مناطق كار موثرتر، آسان تر ،كيفي تر و آمار واقعي تر تهيه شود. فرماندار تفت با بيان اينكه ساختار شهرستان تفت روستايي است و متاسفانه يكي از مشكلات اين شهرستان عدم جمعيت ثابت و پايدار در روستاهاست، گفت:شهرستان تفت در ايام تعطيلات تابستان و اواخر هفته در طول سال، خدمات گوناگوني به همشهريان و هم استانيها ارائه مي دهدبه همين دليل بايد دقت شود آمار واقعي در شهرستان با تلاش همگان مشخص و تهيه شود.



معاون مديركل آمار استانداري يزد هم در اين جلسه هماهنگي طرح سرشماري نفوس و مسكن در تفت با تأكيد بر ضرورت همكاري همه دستگاههاي اداري و عموم مردم در طرح سرشماري نفوس و مسكن گفت:طرح سرشماري، طرح ملي و وابسته به نظام است كه تحولات اجتماعي ،اقتصادي ،فرهنگي و دستاوردهاي نظام را در طول دوره هاي مختلف مشخص مي كند و ضرورت مشاركت همگاني بويژه دستگاههاي اجرايي را مي رساند. وي با بيان اينكه تعداد 1526نفر در استان با اين طرح همكاري خواهند داشت، گفت: تعداد 101نفر نيرو با 10درصد نيروي ذخيره براي شهرستان تفت در نظر گرفته شده كه تا كنون 93نفر ثبت نام و آمادگي خود را براي شركت در اين طرح اعلام نموده اند. فخرالدين افزود: براي بهتر انجام شدن اين طرح 3 دوره آموزشي براي مدرسان ،كارشناسان فني و اجرايي و ماموران و بازبينان طرح برگزار مي شود كه دوره آموزش مدرسان انجام شده و بقيه نيز در حال انجام است.


روابط عمومي


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا